Mój sposób na sprzątanie

Hej,
dziś post trochę odchodzący od tematyki mojego bloga bo chciałam się z Wami podzielić opinią na temat ostatnio odkrytych przeze mnie perełek ułatwiających sprzątanie. Miałam szansę je przetestować dzięki #ofeminin

Cif Power & Shine do kuchni

Płyn znajduje się w opakowaniu ze sprayem, które ułatwia pracę. Wystarczy psiknąć na powierzchnię, a następnie ją przetrzeć ścierką. I po brudzie. ;) przy większych zabrudzeniach można pozostawić płyn na kilka minut i dopiero go zetrzeć. Płyn super sobie radzi z każdym zabrudzeniem. Usuwa wszelkie tłuste plamy, doskonale czyści palniki, piekarnik, blaty nie niszcząc ich przy tym. Płyn ma przyjemny zapach, który jest wyczuwalny podczas sprzątania.
Z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt. Dzięki niemu sprzątanie stało się szybsze, prostsze i przyjemniejsze.


Cif Power & Shine do łazienki

Sprzątanie łazienki było dla mnie trochę jak kara, ale dzięki Cif stało się ono przyjemniejsze. Dlaczego? Bo wystarczy raz psiknąć Cifem powierzchnię a następnie ją przetrzeć i bez problemu pozbędziemy się osadu z mydła czy kamienia. Super, że płyn nie zostawia smug. Produkt nie zniszczył powierzchni.
Produkt jest w butelce ze spryskiwaczem. Butelka jest wielokrotnego użytku.
Pierwszy raz spotkałam się z środkiem do łazienek, który nie ma chemicznego zapachu. Wyczuwalny jest za to przyjemny cytrynowy zapach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ