szczotkowanie ciała na sucho z szczotką Lullalove

Cześć,

ostatnio dzięki Ofeminin miałam okazję testować szczotkę Lullalove. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie szczotkowałam ciała na sucho i nie widziałam, że jest to tak ważne, ale i tak przyjemne.

Po co szczotkować ciało?
-dla poprawy kondycji skóry (zmniejszają się rozstępy czy celulit)
-po to, aby ujędrnić skórę
-aby poprawić krążenie krwi
-dla relaksu i rozluźnienia mięśni

Moja recenzja szczotki
Szczotka jest zrobiona z kilku klejonych płatów drewna. Jest solidnie wykonana - zabrałam ją pod prysznic i pod wpływem wody nie zniszczyła się.
Włosy szczotki nie są ostre, dzięki czemu szczotka jest idealna dla osób, które wcześniej się nie szczotkowały, a ich skóra nie jest na to przygotowana. Ale nie robi też tego za delikatnie Szczotka jest wykonana ze 100% naturalnego włosia.
Dzięki temu, że włosie nie jest ani za ostre, ani za delikatne samo szczotkowanie rozluźnia mięśnie dzięki czemu taki 5 minutowy zabieg potrafi zrelaksować.
Po ponad tygodniu szczotkowania zauważyłam, że moja skóra stała się lekko napięta. Wydaje mi się, że poprawiło mi się też krążenie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ