Krem na cienie pod oczami od Lusime

Cześć,
od miesiąca testuję krem na cienie pod oczami od Lusime. Jest to dla mnie nowa firma. Krem wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie.

Producent obiecuje, że krem nie maskuje cieni, tylko skutecznie je usuwa. Mogę się z tym w 100% zgodzić ponieważ cienie pod oczami to był mój problem. Starałam się je maskować korektorem. Dzięki temu produktowi zauważyłam dużą poprawę. Stosowałam go codziennie przez 3 tygodnie. Na noc używałam go codziennie, a rano sporadycznie.

Krem mieści się w małym poręcznym opakowaniu. Ma pompkę, która jest wygodna w użytkowaniu i dozuje odpowiednią ilość produktu. Lubię tego typu opakowania, gdyż pompka jest bardzo higieniczna. Przez opakowanie nie widać ile produktu zostało w środku.

Konsystencja kremu jest bardzo lekka, taka jakby masełkowa. Ma żółty kolor. Krem dobrze się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Nie zostawia tłustej warstwy. 

Produkt nie podrażnił, nie uczulił, nie spowodował łzawienia oczu (a mam dosyć wrażliwe oczy i nie każdy produkt mi się tu sprawdza). Skład jest bardzo dobry (m.in. wit. C)

Krem wyraźnie nawilża skórę. Jej kondycja znacznie się poprawiła. Cienie są znacznie jaśniejsze. Krem doskonale nadaje się pod makijaż.

Produkt jest bardzo wydajny. Na jedną aplikację wystarczy go dosłownie kropka. Ma bardzo delikatny zapach, który jest przez chwilę wyczuwalny.

Szczerze mogę polecić ten krem.
Po więcej informacji zapraszam na: https://lusime.pl/


#Lusime #krempodoczy #cieniepodoczami #recenzjakosmetyczna

Komentarze

  1. Super recenzja :) Z wielka checia wyprobuje tego lusime, zobaczymy czy u mnei tez sie tak fajnie sprawdzi heh

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spodziewałam sie zbytnio efektów ale jednak działa. jedyny krem na cienie pod oczami który u mnie się sprawdza. przede wszystkim mam bardzo delikatne oczy i zaraz płaczę jak mi krem nie podpasuje a tutaj tego nie ma. rozjaśnia, nawilża, odżywia i dobrze się nosi. od lat mój ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ