Krem przeciw cellulitowi od Nolicell

 Hej hej,

prawie od miesiąca testuję krem anty-celulitowy marki Nolicell. Jest to dla mnie zupełnie nowa marka, która z pewnością zostanie ze mną na dłużej. 

Przede wszystkim krem ma bardzo bogaty naturalny skład: ekstrakt z zielonej herbaty, ekstrakt z zielonej kawy, kwas chlorogenowy, ekstrakt z miłorzębu japońskiego, ekstrakt z kasztanowca, olej z orzechów laskowych, olej z alg fucus, kwas hialuronowy, pantenol i witaminę E. Nie ma tu chemicznych dodatków.

Krem znajduje się w dużym opakowaniu. Posiada ono pompkę, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Pompka zabezpieczona jest plastikową skuwką i tu się troszkę doczepię bo ciężko jest ją dobrze domknąć.


Krem ma odpowiednią konsystencję, nie jest ona zbyt gęsta ani rzadka. Ma jasnobrązowy kolor. Produkt bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Nie zostawia on lepkiej, ani tłustej skóry. Jego zapach jest delikatny, ale przyjemny.

Po używaniu produktu skóra jest bardziej jędrna i napięta. Pozostaje gładka w dotyku. Krem pobudza mikrokrążenie, a dzięki temu zauważyłam, że po miesiącu stosowania cellulit stał się dużo mniej widoczny.

Szczerze mogę polecić ten produkt!

Więcej na https://nolicell.pl/

#nolicell #cellulit #walkazcellulitem #nowywpis #recenzja #recenzjakomsetyczna #testujenowościkosmetyczne

Komentarze

  1. jeżeli ten nolicell jest naturalny to mam pytanie bo mnie to zastanawia - jaki on ma termin ważności? orientujesz się może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. datę ważności ma do 31.03.2021 roku, więc całkiem długa jak na naturalny kosmetyk

      Usuń
    2. ok, już zobaczyłam co i jak i widzę że chyba ma on ważność pół roku. zobaczymy jak to będzie bo zamówiłam za poleceniem :P

      Usuń
  2. Ja się go TYYYYYLE naszukałam w sklepach, a się okazało, że on tylko online do kupienia xD W sumie mi wygodniej, bo ja nie mam nawet w swojej mieścinie rossmanna a co dopiero mówić o innych sklepach typu drogeria itp. xD Specjalnie jeździłam go miasta obok by wyszukać sobie ten balsam, a wystarczyło zamówić sobie go na paczkomat. W sumie jest już u mnie 2 opakowanie na końcówce i jest MEGA spoko. Zdziwionko lekkie, bo myślałam że jeżeli nie ma go w sklepach to będzie meeeh a jako jeden z niewielu mi pomógł xD

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spoko ten produkt z nolicell. mam od niedawna ale lepiej działa niż krem który miałam pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche jestem w szoku bo nie znalam go wczesniej.
    Widze ze zbiera on dobre opinie bo na ceneo, verdelab i kwc jest milo o nim.
    Na allegro po zakupie ludzie tez dobrze o nim pisza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zna nolicell ale skladowo wyglada ciekawie. Ma fajne skladniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. testuję od początku toku :D na ten moment czyli miesiąc zrobił już dużo.. skóra jest jędrniejsza :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ