Lepsza pamięć i koncentracja z Lorem Vitt

 Hej,

Ostatnio zauważyłam, że po ciąży ciężko jest mi się skoncentrować. Sięgnęłam po suplement diety Lorem Vit Pamięć i Koncentracja. 


Stosowałam ją przez dwa tygodnie raz dziennie i zaważyłam, że faktycznie lepiej jest mi się skoncentrować, a przede wszystkim czuję się mniej zmęczona. Dzięki temu, że jestem mniej zmęczona to też mniej drażliwa. Z pamięcią nie miałam problemów, aczkolwiek ta mieszanka ma również wspomagać pamięć.

W 50g torebce znajdują się suche zioła, które należy zalać wrzątkiem, a następnie zaparzać pod przykryciem. Jedno opakowanie wystarcza aż na 25 dni. 

W skład mieszaki wchodzą:

-liść melisy lekarskiej

-nasiono kozieradki

-korzeń witanii ospałej

-liść miłorzębu japońskiego 

-korzeń różeńca górskiego

-korzeń eleuterokoka kolczastego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ