5 swop od DressCloud tym razem dla mam

 Hejka,

ostatnio testowałam produkty dla mam od Body Boom. Szczerze mówiąc wcześniej nie widziałam o serii Body Boom Mama. Dzięki DressCloud miałam okazję poznać dwa produkty, które są przygotowane z myślą o kobietach w ciąży i po porodzie.


Kremo-żel do biustu


Krem znajduje się w małej poręcznej buteleczce z pompką, która jest higieniczną formą. Szkoda tylko że przed opakowanie nie widać ile produktu zostało jeszcze w środku.

Krem ma lekką konsystencję w białym kolorze, która dobrze się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Krem nie zostawia tłustej ani lepkiej skóry.

Krem dobrze nawilża skórę biustu, pozostawia ją miękką w dotyku i gładką. Produkt ma za zadanie przywrócić jędrność skórze.

Produkt można stosować w ciąży i po porodzie podczas karmienia piersią.

Produkt ma bardzo dobry naturalny skład (aż 98% składników to naturalne).


Ujędrniająca mleczna oliwka przeciw rozstępom


Serum znajduje się w małej, poręcznej, różowej buteleczce, która posiada pompkę. 

Serum ma lekką nietłustą konsystencję, która bardzo dobrze się rozprowadza i mega szybko się wchłania nie zostawiając uczucia lepkości ani tłustości.

Serum można używać w ciąży jak i po porodzie. Ma bardzo dobry naturalny, wegański skład.

Produkt bardzo dobrze nawilża skórę, zostawiając ją miękką i gładką w dotyku. Serum zapewnia skórze elastyczność. Produkt przywraca mojej rozciągniętej po porodzie skórze jędrność. Kilka rozstępów które mam na brzuchu są troszkę jakby jaśniejsze.

Serum bardzo przyjemnie pachnie, zapach jest taki słodki kokosowy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ