Produkty Fresh tym razem do twarzy

 Hejka,

pamiętacie jak pisałam Wam o produktach Fresh do ciała? Byłam nimi wręcz zachwycona. Ostatnio poznałam produkty Fresh do twarzy i one również się świetnie u mnie sprawdziły. Testowałam maseczkę i serum do twarzy.

Różana maseczka do twarzy

Maseczka znajduje się w małym pudełeczku, które jest odkręcane nakrętką. Produkt ma przyjemną, chłodną żelową konsystencję, którą bardzo dobrze się nakłada. W maseczce zanurzone są prawdziwe kawałki płatków róży. Nie ma problemu z późniejszym zmyciem maseczki.

Maseczkę można używać przy każdym typie cery. Produkt bardzo dobrze nawilża skórę. Maseczka tonizuje skórę i dodaje jej blasku i sprężystości. Produkt daje skórze ukojenie i przyjemnie ją chłodzi.


Tea Elixir Skin Resilience Activating Serum

Serum znajduje się w malutkiej tubce zamykanej na klik. Konsystencja serum jest żelowo-kremowa bardziej płynna, ale bardzo dobrze się ją rozprowadza po twarzy. Produkt bardzo szybko się wchłania i nie zostawia uczucia lepkości, ani tłustości. 

Serum można stosować rano i wieczorem. Nadaje się pod makijaż. Dzięki serum moja skóra jest bardziej sprężysta. Produkt bardzo dobrze nawilża skórę, daje jej ukojenie. Serum łagodzi też stany zapalne skóry.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ