Naturalna pielęgnacja włosów z Nature Box

Hej hej,
muszę Wam się pochwalić, że ostatnio miałam szansę testować nowości od Nature Box: szampon, odżywkę, maskę i nowość - szampon w kostce. Wszystkie produkty są pochodzenia naturalnego i jestem nimi zachwycona.




Szampon do włosów z olejem z oliwek

Opakowanie to plastikowa butelka, która jest zielona, ale widać przez nią ile jeszcze produktu zostało. Zamykana jest na zatrzask. Opakowanie jest wykonane z plastiku który w 25% pochodzi z recyklingu. Butelka ma 385 ml.
Zapach szamponu jest bardzo ładny, taki świeży. Zostaje on na włosach przez cały dzień.
Szampon ma lekką, raczej rzadką konsystencję, ale dobrze się go aplikuje na włosy. Produkt bardzo dobrze się pieni. Szampon doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie obciąża ich. Produkt nie podrażnia, ani nie uczula.
Sam szampon jakoś nie poprawił kondycji moich włosów, ale sprawił, że nie plączą się, a dobrze się rozczesują i nie elektryzują się tak jak wcześniej, ani się nie puszą.Produkt dobrze współgra z różnymi odżywkami i maskami.
Skład szamponu jest bardzo dobry. 83% składników to produkty pochodzenia naturalnego. Nie znajdziemy to żadnych silikonów.
Wydajność szamponu jest dobra. Mam włosy prawie do pasa, a zużywam nie wielką ilość na jedno mycie.


Odżywka do włosów z olejem oliwkowym

Odżywka dostajemy w plastikowej butelce w zielonym kolorze. Opakowanie jest zamykane na zatrzask, który działa poprawnie. Aby wydobyć odpowiednią ilość produktu należy ścisnąć opakowanie.
Odżywka ma piękny, świeży zapach, który zostaje na włosach przez pewien czas.
Odżywka ma fajną konsystencję, bardziej gęstą niż rzadką, ale nie jest ona za gęsta. Dobrze się ją rozprowadza i nie spływa z włosów. Po nałożeniu odżywki, należy chwilę odczekać i ją spłukać. Ze spłukiwaniem również nie ma żadnych problemów.
Odżywka nie obciąża włosów. Włosy mają więcej błysku. Zostają gładkie i miękkie w dotyku i dużo lepiej się rozczesują. Wcześniej miałam problem z plączącymi się włosami. Odżywka doskonale nawilżyła moje suche włosy. Nawet zauważyłam, że włosy mniej się łamią.
Skład odżywki to 96% produktów pochodzenia naturalnego, nie zawiera żadnych silikonów, siarczanów, ani sztucznych barwników. Nawet korpus z butelki jest z plastiku, który jest wykonany w 96% z plastiku z recyklingu.
Produkt jest wydajny - na moje włosy prawie do pasa wystarczyła niewielka ilość produktu.

Maska do włosów z olejem oliwkowym

Opakowanie maski to plastikowy słoik z zakrętką. Dzięki temu można bez problemu wydobyć cały produkt.
Maska ma świeży, śliczny zapach, który zostaje z włosami na dłużej.
Konsystencja maski jest raczej gęsta, ale bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich. Po nałożeniu maski należy odczekać 3 minuty, a następnie ją spłukać. Spłukuje się równie dobrze. Maskę stosowałam samą, ale również na zasadzie OMO. W obu wypadkach działanie było bardzo dobre.
Produkt bardzo dobrze nawilżył moje suche włosy, nie obciążając ich. Włosy stały się bardziej miękkie i gładkie w dotyku, przestały się puszyć i elektryzować. Dzięki masce włosy dużo łatwiej się rozczesują zarówno od razu na mokro jak i potem na sucho.
Skład maski jest równie dobry. 96% to składniki pochodzenia naturalnego. Nie znajdziemy tu żadnych silikonów, sztucznych barwników czy siarczanów. Zamiast tego otrzymujemy wegańską formułę, tłoczony na zimno olej.
Maska jest bardzo wydajna.

Szampon w kostce z olejem z awokado

Tego produktu byłam ciekawa najbardziej. Szampon w kostce to totalna nowość. Bardzo się cieszę, że miałam możliwość go przetestować.
Opakowanie szamponu to zwykłe tekturowe pudełko. Wizualnie jest bardzo ładne. Sam szampon wyglądem przypomina mydełko.
Zapach szamponu jest nieziemski. Czuć go było jeszcze przez pudełko. Jest mega świeży, wyraźnie czuć awokado. Takim zapachem mogła bym się perfumować, balsamować, po prostu wszystko bo jest boski. Totalnie się w nim zakochałam Zapach zostaje na włosach, ale z każdą godziną traci na intensywności.
Jak już wspomniałam szampon wygląda jak mydło. Konsystencję ma również mydła. Jest okrągły i biały. Na początku nie wiedziałam jak go używać, ale zaczęłam go pocierać o mokre włosy. Taki sposób polecam bo szampon zacząć się wtedy fajnie pienić. Produkt super oczyszcza skórę głowy i włosy. Niestety moje długie włosy strasznie się po nim plątały, dlatego następnym razem używałam go razem z maską i odżywką, aby tego uniknąć. Szampon nie podrażnia, ani nie uczula.
Szampon nie obciąża włosów. Zostawia je lekkie i świeże. Włosy nie elektryzują się, ani nie puszą. Ale jeżeli chodzi o odżywienie włosów to takiego nie zauważyłam.
Kostka szamponu ma być odpowiednikiem 500 ml opakowania. Na podróż jest to świetna opcja bo taka kostka zajmuje bardzo mało miejsca, ale czy jest wydajne...raczej nie. Po kilku myciach sporo mi go ubyło. Fakt, że ma długie włosy, ale mógłby wystarczać na dłużej.


ZALETY;
-mały, lekki
-mega śliczny i świeży zapach
-prosta aplikacja
-dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy
-nie podrażnia, nie uczula
-nie obciąża włosów
-włosy zostają lekkie i świeże
-włosy nie elektryzują się, ani nie puszą

WADY:
-bez odżywki i maski strasznie plączą się włosy
-nie odżywia
-raczej nie wydajny

Zapraszam również na mojego YT
https://www.youtube.com/watch?v=vuzBbnZEqZg&t=21s

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ