luksusowy spray do włosów od avon

Hej,
Dziś będzie o olejku, który używam już od kilku lat. Mowa tu o luksusowym odżywczym spray'u do włosów Avon, Advance Techniues.
Olejek znajduje się w buteleczce z atomizerem. Buteleczka jest mała, poręczna.
Ma 100 ml. Olejek jest dwufazowy, widać dwie warstwy. Buteleczka jest prześwitująca więc widać ile jeszcze produktu zostało.
Używam produktu zawsze przed rozczesaniem włosów. Dzięki olejkowi moje splątane włosy bez większego problemu się rozczesują. Olejek nawilża włosy, dzięki niemu nie są już takie suche i są tj. wygładzone i lśniące. Wydaje mi się, że po tym olejku moje włosy się nawet lepiej układają.
Olejek jest lekki, nie obciąża włosów. No chyba, że się go napsika za dużo to wtedy włosy są tłuste.
Czy odżywia włosy? Nie zauważyłam, żeby włosy były w lepszej kondycji poza ich nawilżeniem o którym już wspomniałam. Nie zabezpiecza też końcówek. Ale na pewno nie szkodzi włosom. Jedyne czego mogła bym się doczepić to to, że alkohol jest dosyć wysoko w składzie.
Olejek jest wydajny. Stosuję go codziennie i mam długie włosy, a taka buteleczka potrafi mi wystarczyć na 1, 5 - 2 miesiące. Nie trzeba psikać go dużo by dał efekt.
Olejek ma przyjemny delikatny zapach, który przez krótki czas utrzymuje się na włosach.
Olejek jest dostępny w każdym katalogu avon. Cena regularna dość wysoka, ale szczerze to nigdy go w niej nie widziałam. Zazwyczaj kosztuje ok 18 zł a czasem bywa nawet za 11 zł.
Zużyłam już kilka buteleczek tego olejku i na pewno sięgnę po niego jeszcze nie raz.

ZALETY:
-opakowanie
-włosy łatwo się rozczesują
-nawilża włosy
-włosy są wygładzone i lśniąc
-lekki
-wydajny
-dostępny
-często jest w promocji

WADY:
-nie odżywia włosów
-nie zabezpiecza włosów

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ