Metoda OMO - mycie włosów

Hej hej,

Znacie metodę OMO? Jeśli nie możecie się dowiedzieć o niej czytając ten wpis. Ja odkryłam ją całkiem niedawno i zacząłem ją stosować. Zauważyłam, że dzięki niej moje włosy są w lepszej kondycji.

Skrót OMO wyjaśnia całą metodę:
O - odżywka
M - mycie
O - odżywka


Ale jak to wygląda krok po kroku?
1) Na wilgotne włosy nałóż odżywkę, zostaw ją na kilka minut po czym ją spłucz
2) Zwilż włosy a następnie je umyj szamponem. Jeśli masz odżywkę która się pieni to szamponem możesz umyć tylko nasadę, a resztę odżywką.
3) Dokładnie spłucz włosy
4) Nałóż odżywkę i odczekaj czas, który sugeruje producent
5) Spłucz odżywkę zimną wodą, dzięki czemu zamkniesz łuski włosów

Dlaczego OMO?
Pierwszy etap czyli odżywka ma zabezpieczyć włosy przed działaniem szamponu. Dzięki OMO włosy dużo łatwiej się rozczesują, są dobrze nawilżone i miłe w dotyku.
Minusem tej metody jest czas. Zdecydowanie dłużej schodzi z OMO niż ze zwykłym myciem. Kolejną wadą jest to, że włosy mogą się szybciej przetłuszczać.

Mimo wszystko polecam spróbować każdemu ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ