Naturalnie z marką Natural Way

 Cześć,

niedawno miałam okazję poznać nową dla mnie markę Natural Way. Przetestowałam dwa naturalne produkty do pielęgnacji skóry twarzy i szczerze mówiąc jestem nimi zachwycona.

Natural Way, Serum - żel hialuronowy

Serum znajduje się w małej buteleczce, która posiada pompkę. Dzięki niej aplikacja serum jest higieniczna i prosta.

Serum ma lekką żelową konsystencję, która świetnie się rozprowadza po skórze. Mega szybko się wchłania i nie zostawia uczucia lepkości, ani tłustości. Serum zawiera same naturalne składniki.

Serum bardzo dobrze, głęboko nawilża skórę. Po miesiącu jego używania zauważyłam, że skóra została zregenerowana, wygładzona i bardzo elastyczna.

Produkt jest bardzo bardzo wydajny, używałam go codziennie wieczorem przez miesiąc i zauważyłam znikome jego ubycie.


Natural Way, Krem odmładzający pod oko z bio retinolem

Kremik znajduje się w małym szklanym słoiczku, który jest odkręcany nakrętką. Po jej otwarciu był jeszcze dodatkowo zabezpieczony złotkiem.

Krem ma bardzo przyjemną średnio gęstą konsystencję, która bardzo dobrze się rozprowadza. Nie zostawia ona uczucia tłustości, lepkości ani nie ciąży na skórze. Krem nie ma zapachu.

Krem jest bardzo delikatny, nie podrażnia, nie uczula. Ma świetny naturalny skład. Zawiera: bio retinol, wyciąg z alg, masło shea, olej sezamowy, olej z oliwek, masło kakaowe, wyciąg z białych kwiatów.

Po miesiącu użytkowania produktu zauważyłam, że moje cienie pod oczami stały się mniejsze. Drobne zmarszczki, które zaczęły mi się pojawiać zostały wygładzone. Ogólnie krem super nawilżył delikatną skórę pod oczami.

Produkt jest mega wydajny, po miesiącu widać w słoiczku znikome zużycie, a używałam go codziennie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ