Żel i balsam, który koi i intensywnie nawilża

 Hej hej,

dosyć nie dawno poznałam markę Solverx. Miałam przyjemność testować ich żel i balsam i jestem nimi wręcz oczarowana. Myślę, że kolejnym razem wypróbuję serię do twarzy.


Żel mieści się w małej buteleczce, która jest bardzo poręczna. Przez opakowanie nie widać ile produktu zostało jeszcze w środku. Żel ma bardzo przyjemną konsystencję, która jest odpowiednio gęsta i fajnie się pieni. Produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę i jest przy tym bardzo delikatny. Zauważyłam, że żel faktycznie nawilża skórę i tak jak obiecuje producent łagodzi podrażnienia. Żel przyśpiesza gojenie ran. Jestem z niego bardzo zadowolona. Kolejnym plusem produktu jest to, że jest bardzo bardzo wydajny. Małą 250ml buteleczkę mam już drugi miesiąc.






Z balsamu jestem równie zadowolona jak z żelu. Balsam znajduje się w miękkiej tubie zamykanej na klik. Ma spory otwór dzięki czemu nie ma problemu z wydostaniem balsamu z środka.Balsam ma odpowiednio gęstą konsystencję, która bardzo dobrze się rozprowadza po skórze i mega szybko się wchłania. Produkt nie zostawia tłustej, ani lepkiej warstwy. Nie podrażnia, ani nie uczula, jest bardzo delikatny. Balsam daje skórze bardzo dobre nawilżenie i ukojenie. Produkt faktycznie regeneruje skórę i łagodzi podrażnienia. Balsam zostawia skórę gładką i miłą w dotyku. Produkt jest bardzo wydajny, na jedną aplikację całego ciała wystarczy kilka kropli.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ