Bioelixire - szampon i maska

 Hejka,

dziś przychodzę do Was z recenzją produktów do włosów od Bioelixire. Zarówno szampon jak i maska mają świetny skład. Jestem z nich bardzo zadowolona.



Szampon regeneracyjny z algami morskimi i bio bambusem

Szampon mieści się w małej wygodnej buteleczce z której dobrze się korzysta. Przez opakowanie pod światło widać ile jeszcze produktu zostało w środku.
Szampon ma odpowiednio gęstą konsystencję, która bardzo dobrze się pieni. Nie ma też problemu z jego spłukaniem.
Szampon doskonale oczyszcza skórę głowy z wszelkich zanieczyszczeń.
Produkt zostawia włosy miękkie i gładkie w dotyku. Dobrze się one rozczesują i nie puszą się, ani nie elektryzują.
Szampon nie obciąża włosów - nie przetłuszczają się one szybciej, a dobrze je nawilża, przez co wyglądają na zdrowe.
Mimo, że opakowanie jest małe (300 ml) to na moich długich włosach szampon wystarczył mi na prawie dwa miesiące więc myślę, że jest bardzo wydajny.

Maska regeneracyjna z algami morskimi z bio bambusem


 

 Maska mieści się w małej 300 ml butelce, która jest bardzo poręczna i wygodnie się z niej korzysta. Maska ma raczej gęstą konsystencję, która nie przelewa się przez palce, ale też nie spływa po włosach. Nie ma potem problemu z jej spłukaniem. Maska nie obciąża włosów, nie zauważyłam żeby po niej włosy szybciej się przetłuszczały. Nie są też one oklapnięte. Włosy zostają gładkie i miękkie w dotyku, wyglądają na zdrowe i lśniące, nie puszą się, ani nie elektryzują. Po kilku tygodniach użytkowania zauważyłam, że moje włosy zostały wzmocnione. Maska ma bardzo dobry skład - aż 99,55% to składniki pochodzenia naturalnego. Myślę, że produkt jest wydajny, nawet na moje długie włosy przy jednej aplikacji nie zużywa się jej dużo.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ