Twój cel to: gęste i długie włosy

Hej hej,
jak już wiecie mam fioła na punkcie moich włosów i choć z natury są cienkie to dbam o nie jak potrafię. Jakiś czas temu wpadły mi w ręce tabletki z biotyną ,,twój cel to: gęste i długie włosy".
Opakowanie to szary papier. W opakowaniu jest 100 tabletek, więc tabletki wystarczą na ponad 3 miesiące przy codziennym stosowaniu. Tabletki są małe i okrągłe dzięki czemu z łatwością się je połyka.

Tabletki mają wysoką zawartość biotyny. Z taką ilością nie spotkałam się nigdy wcześniej przy innych tego typu suplementach. Trzeba czytać co zamawiamy bo są dostępne opakowania z różną zawartością biotyny. Ja mam 10 i jest to maksymalna dawka. Ogólnie jeśli ktoś ma poziom biotyny w normie to nie polecam brać, aż tak dużej dawki.
Tabletki stosuję regularnie od ponad miesiąca i zauważyłam, że:
- włosy mniej mi zaczęły wypadać, ale raczej nie sprawiły wrażenia gęstszych
- pojawiło się mnóstwo baby hair, baby hair widoczne są już po 2 tygodniach stosowania, tutaj też minus bo zaczęło się pojawiać więcej włosów nie tylko na głowie, ale też w miejscach gdzie bym tego nie chciała np. na nogach
- co do długości włosów to nie zauważyłam żeby szybciej one rosły
- poprawiła się kondycja moich paznokci, które niszczyłam sobie przez częste robienie hybrydy, dzięki tabletkom paznokcie szybciej rosły i stały się mocniejsze. Teraz mogę nie mieć ich pomalowanych, a się nie złamią. No chyba, że mocno o coś uderzę, ale to normalne
- nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków ubocznych, moje samopoczucie się nie pogorszyło, nie dostałam żadnego uczulenia, ani nic z tych rzeczy

Szczerze mogę polecić te tabletki, szczególnie dla osób które mają rzadkie włosy i niedobór biotyny. Ich cena jest niska bo za 100 tabletek zapłaciłam nie całe 40 zł. Chyba nigdzie nie dostaniemy tyle biotyny w takiej cenie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ