Alternatywa dla podkładu

Hejka,

niedawno przedstawiłam Wam dwa świetne podkłady: jeden od avon a drugi od rimmel. Obydwa mają świetne krycie, są lekkie i trwałe, ale jeśli mimo wszystko dla kogoś podkład to zbyt wiele na twarzy to świetną alternatywą jest krem BB. Ja od 3 lat używam kremu BB Anew od Avon.


Może zacznę od jego wad - wg. mnie to średnie krycie. Utrzymuje się też nie za długo, ale przecież to tylko krem, a nie podkład. Jak na lato jest idealny ponieważ jest bardzo lekki, wcale nie czuć, że jest na skórz

Może zacznę od wad -wg mnie to średnie krycie . Utrzymuje się też nie za długo, ale przecież to tylko krem a nie podkład. Jak na lato idealny ponieważ jest bardzo lekki, wcale nie czuć że jest na skórze. Idealnie stapia się z kolorem cery, dzięki czemu skóra wygląda bardzo naturalnie. Ładnie wyrównuje koloryt i nawilża skórę. Po dłuższym stosowaniu cera jest odżywiona.

Opakowanie bardzo wygodne, z łatwością można wykorzystać krem do końca. Jest bardzo wydajne. Krem łatwo się rozprowadza, jest dosyć gęsty.

Jestem z niego mega zadowolona, używałam go już chyba 3 lata (z małymi przerwami na podkład. Jest dostępny wX kolorah

Cena regularna to zazwyczaj ok 40 zł, ale zdarza się w promocji za 20 zł

ZALETY:

-lekki

-idealnie się stapia z kolorem skóry

-wygląda naturalnie

-wyrównuje koloryt

-nawilża skórę

-odżywia cerę

-wydajny

-łatwo się rozprowadza

-cena

WADY:

-słabe krycie

-nie utrzymuje się zbyt długo

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ