Nowości od Rimmel London

Hejka ;)

Chciałam się z Wami podzielić moimi wrażeniami po użyciu nowości od Rimmel London.


Matujący podkład Lasting Matte - ja mam w odcieniu 103 true ivory (poniżej zdjęcie). Miałam już swój sprawdzony podkład (od avon, o którym nie dawno Wam pisałam, ale podkład od Rimmel również pozytywnie mnie zaskoczył. Po pierwsze trwałością - podkład trzymał się cały dzień od wczesnych godzin porannych, aż do wieczora. Mimo to wcale nie czułam, że mam coś na skórze, więc jest bardzo lekki. Ma fajną konsystencję - dosyć gęstą, ale umożliwiającą jego równomierne rozprowadzanie. Podkład dobrze kryje niedoskonałości. Zauważyłam też, że po użyciu podkładu moja skóra była gładka. Nie ma żadnych problemów z pieczeniem po zmyciu.
Opakowanie jest bardzo lekkie i wygodne.

Baza matująca pod makijaż Lasting Matte - dzięki niej cera ma matowe wykończenie, a skóra jest gładka. Nie ma efektu maski. Baza zmniejsza widoczność porów i doskonale spisuje się w strefie T. Przedłuża trwałość podkładu.
Baza ma przyjemny zapach. Opakowanie równie lekkie i wygodne tj. podkładu.

Korektor Lasting Matte - ja posiadam odcień fair ivory (niżej zdjęcie) -  Kosmetyk jest świetny. Ma bardzo lekką konsystencję i naprawdę dobre krycie. Bardzo dobrze stapia się ze skórą i nie osadza się w jej załamaniach. Jest wydajny - wystarczy jego niewielka ilość, aby cienie pod oczami były niewidoczne. Ukrywa wszelkie niedoskonałości tj. zaczerwienienia, przebarwienia, plamki. Jest trwały - utrzymuje się cały dzień.

Myślę że te trzy produkty tworzą zgrany komplet ;)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ