Baw się i twórz kosmetyki jakie tylko chcesz z Ecospa

Znacie markę Ecospa?


Jakiś czas temu mogłam przestować ich produkty i jestem nimi zachwycona. Wszystkie mają naturalny skład (100%) składu to składniki naturalne. Plusem są także piękne opakowania, które są minimalistyczne. Marka daje możliwość stworzenia kosmetyków samodzielnie, można bawić się zapachem i konsystencjami.

Testowałam:


✅Bazę do mycia twarzy i ciała - bardzo dobrze oczyszcza skórę z wszystkich zanieczyszczeń. Jest przy tym delikatna. Baza daje skórze nawilżenie, ukojenie i wygładzenie. Baza super radzi sobie ze zmyciem makijażu, nie podrażnia oczu. Łączyłam ją z różnymi składnikami aktywnymi a także olejami eterycznymi. Sama baza ma gęstą żelową konsystencję która bardzo dobrze się pieni.


✅Hydrolat z rumianku - niesamowicie koi skórę, łagodzi wszelkie zaczerwienienia i podrażnienia. Przyspiesza regenerację podrażnionego naskórka. Można go używać samodzielnie ale również z maseczką lub jako składnik kosmetyków DIY. Jest on bardzo delikatny, można go używać nawet dla skóry niemowląt.


✅Olej z wiesiołka - ma wygodne opakowanie z pipetą. Można go używać samodzielnie lub wzbogacić nim inny kosmetyk. Olejek solidnie natłuszcza skórę i dogłębnie ją nawilża. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Używałam go również do włosów i zauważyłam że zyskały one nawilżenie i wzmocnienie. Posmarowałam nim paznokcie i stały się one mocniejsze i mniej łamliwe.


✅Kwas hialuronowy - dla mnie jest mega, a jego połączenie z olejkami to cudo. Jest on idealny dla skóry suchej. Daje solidną dawkę nawilżenia. Kwas wiąże wodę i zatrzymuje ją w skórze. Kwas dodawałam również do kremu i tu również sprawdził się świetnie.


✅Francuska glinka różowa - jest idealna do domowego spa. Fajnie się sprawdziła połączona z hydrolatem. Glinka daje ukojenie skórze, łagodzi zaczerwienienia, podrażnienia i stany zapalne. Działa także oczyszczająco i odświeżająco.


✅Masło jojoba - ma zbitą konsystencję ale rozgrzane w dłoniach szybko się topi. Masło świetnie się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie zostawia uczucia lepkości. Masło doskonale nawilża suchą skórę, daje jej ukojenie. Produkt zostawia skórę wygładzoną i miękką w dotyku. Masło stosowałam również na końcówki włosów i faktycznie nie rozdwajają się dzięki niemu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ