O kilku dermokosmetykach z Hebe

 Hej ;) 

Stosujecie bądź stosowaliście dermokosmetyki?

Dermokosmetyki to specyficzna grupa kosmetyków, są one przeznaczone do skóry problematycznej bądź zmienionej chorobowo. Dermokosmetyki muszą spełniać surowe wymogi rynku farmaceutycznego. Są one bezpieczne i skuteczne ponieważ są one potwierdzone badaniami klinicznymi. Zazwyczaj można je kupić w aptece. Ale te o których Wam dzisiaj powiem są dostępne również w drogerii Hebe.

Emulsja micelarna do mycia Cetaphil

Raczej nie używam produktów przeznaczonych do twarzy i ciała do twarzy, tylko stosuję na same ciało. Ale ten produkt jest na tyle delikatny i ma dobry skład że używam go przeważnie do twarzy.

Emulsję mam w 250ml butelce zamykanej na klik. Ale widziałam, że są dostępne nieco mniejsze wersje z pompką i ta opcja jest na pewno dużo wygodniejsza. Przez opakowanie nie możemy kontrolować na bieżąco zużycia produktu.

Emulsja ma średnio gęstą konsystencję, która po kontakcie z wodą delikatnie się pieni. Produkt jest bardzo delikatny dla skóry, a mimo to bardzo dobrze ją oczyszcza z wszelkich zanieczyszczeń i makijażu. Żel nie wysusza skóry, a mam wrażenie że nawet delikatnie ją nawilża. Nie podrażnił, ani nie uczulił. Znikły mi nawet drobne zaczerwienienia, które wcześniej miałam. Emulsja super odświeża. Na pewno będę do niej wracać.

Produkt jest bardzo wydajny, przez miesiąc ubyło mi 1/4 opakowania, a używam go na co dzień.


Krem regenerujący po zabiegach dermatologicznych Bioliq

Krem znajduje się w małej tubce, która ma odkręcaną zakrętkę. Po jej odkręceniu krem ma długą końcówkę. Tubka była zapakowana w tekturowe pudełeczko.Krem ma kremową konsystencję, która super się rozprowadza i szybko się wchłania. Nie zostawia lepkiej, ani tłustej skóry. Nie uczula.

Produktu nie stosowałam po zabiegach więc tu na temat działania nie mogę się wypowiedzieć. Ale stosowałam na suche partie skóry i na skórę która została podrażniona i w obu przypadkach produkt sprawdził mi się super.

Krem dał przyjemne ukojenie skórze. Produkt doskonale nawilżył skórę i sprawił że wygląda lepiej, promiennie. Krem dał też regenerację podrażnionej skórze. Po kilku dniach naskórek super się zregenerował.

Myślę, że krem jest dosyć wydajny. Chociaż jego cena regularna jak za tak małą tubkę (30ml) jest dosyć wysoka.


Dotleniające serum booster nawilżenia Laboratoires Lierac


Serum mieści się w małej szklanej buteleczce z pipetą, z której wygodnie się korzysta. Opakowanie jest ładne i elegancko wygląda w łazience. Nowy kosmetyk był dodatkowo zapakowany w tekturowe pudełeczko.

Serum ma bardzo przyjemną lekką, żelową konsystencję. Bez problemu się ją rozprowadza i bardzo szybko się ona wchłania. Serum nie zostawia tłustej, ani lepkiej warstwy. Nie zapycha. Nadaje się pod makijaż. Ja używałam go czasem rano i codziennie na wieczór. Serum ma przyjemny zapach, który zostaje na twarzy przez pewnien czas.

Produkt bardzo dobrze nawilża skórę. Skóra dostaje solidne nawilżenie na cały dzień. Po ponad miesiącu używania zauważyłam że skóra została zregenerowana, a pierwsze drobne zmarszczki wygładzone. Cera wygląda tak zdrowo i promiennie. Skóra już po jednym użyciu zostaje milutka i gładziutka w dotyku.

Regularna cena serum jest dosyć wysoka, ale produkt jest mega wydajny. Przez ponad miesiąc ubyło mi może 1/5 opakowania.


Kremowy żel pod oczy Bioderma

Krem mieści się w małej wygodnej tubce, która jest z zakrętką. Nowa tubka znajdowała się jeszcze w tekturowym pudełeczku. Krem ma wygodny aplikator, który ułatwia aplikację produktu.

Kosmetyk ma przyjemną kremowo- żelową konsystencję, która bez problemu się rozprowadza i ekspresowo się wchłania. Krem daje przyjemne uczucie chłodu. Produkt nie zostawia uczucia lepkości, ani tłustości.

Krem doskonale nawilża skórę pod oczami. Sprawia że wygląda ona lepiej. Skóra jest bardziej gładka i elastyczna. Mam wrażenie że po kilku dniach stosowania moje ,,kurze łapki" zniknęły. Produkt jest bardzo delikatny dla wrażliwej skóry pod oczami.

Krem jest bezzapachowy. Myślę, że produkt jest bardzo wydajny. Tą małą tubkę używam już trzeci miesiąc.


Ultralekki niewidoczny fluid SPF 50 Ivostin


Ten fluid stosuję na co dzień i świetnie mi się sprawdza jako baza pod makijaż. Działa on jak nie widoczna maska, która chroni skórę przed UV i zanieczyszczeniami. 

Ma on przyjemną lekką konsystencję, która doskonale się rozprowadza i natychmiastowo się wchłania. Nie zatyka porów i świetnie współgra z kosmetykami z różnych marek. Produkt matuje skórę, a także zostawia ją niesamowicie miękką i przyjemną w dotyku.


Aktywator do brwi i rzęs Seboradin FitoCell


Oczyszczający żel micelarny Ivostin


Nawilzajaca mgiełka do twarzy AlmaK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ