Odświeżona cera z Iwostin

 Hej,

Od pewnego czasu testuję dwa produkty do skóry twarzy od marki Iwostin. Produkty Iwostin to dermokosmetyki dlatego im zaufałam żeby je wykorzystać na twarz. Kosmetyki te są hipoalergiczne. Testowałam krem i piankę do mycia twarzy z serii Pure Balance.


Krem na dzień z witaminą C i kwasem hialuronowym 

Krem mieści się w małej miękkiej tubce zamykanej na klik co pozwala na higieniczne użytkowanie produktu. Nowy krem był jeszcze w tekturowym pudełeczku. Produkt ma lekką konsystencję, która super się rozsmarowuje i szybko się wchłania nie zostawiając uczucia lepkości ani tłustości. Doskonale nadaje się pod makijaż. Krem ma przyjemny delikatny zapach, który zostaje przez krótki czas na skórze. Produkt daje natychmiastowe uczucie nawilżenia i ukojenia. Skóra twarzy zostaje po nim miękka i delikatna w dotyku. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że skóra odzyskała jednolity koloryt, a drobne niedoskonałości które miałam zniknęły. Produkt jest mega wydajny, na jedną aplikację zużywa się go dosłownie kropkę.

Oczyszczająca pianka enzymatyczna

Pianka mieści się w sporej buteleczce, która ma pompkę. Jest to bardzo wygodne a zarazem higieniczne rozwiązanie. Pompka zabezpieczona jest jeszcze nakrętką. Pianka jest leciutka i delikatna. Podczas aplikacji bardzo przyjemnie pachnie aczkolwiek zapach ten jest delikatny. Pianka bardzo dobrze oczyszcza skórę. Daje jej uczucie odświeżenia i orzeźwienia. Kosmetyk pozbywa się resztek makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Myślę, że pianka doskonale przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji i co najważniejsze dla mnie nie wysusza jej. Produkt jest bardzo wydajny, używam go już ponad dwa tygodnie na co dzień a zużyłam go bardzo nie wiele.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ