Mniej wypadających włosów z Solfine

 Cześć,

od pewnego czasu testuję produkty przeciw wypadaniu włosów marki Solfine.

Solfine Care Hair Loss - szampon przeciw wypadaniu włosów


Szampon mieści się w małej 350ml butelce zamykanej na klik. Produkt ma dosyć gęstą konsystencję, która dobrze się pieni. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy z wszelkich zanieczyszczeń. Daje uczucie oczyszczenia. Nie podrażnia skóry głowy. Szampon ma przyjemny ziołowy zapach. 

Szampon lekko nawilża włosy. Sprawia, że włosy się nie elektryzują, ale niestety nadal się plączą. Po kilkunastu użyciach zauważyłam, że moje włosy stały się mocniejsze, mniej łamliwe i faktycznie mniej ich wypada. Zazwyczaj po każdym czesaniu na szczotce zostawało mi mnóstwo włosów, teraz jest ich znacznie mniej.


Solfine Hair Loss Lotion - ampułki przeciw wypadaniu włosów


W tekturowym pudełeczku znajduje się 12 dosyć sporych ampułek z płynem. Dodatkowo załączone są dwa silikonowe aplikatory dzięki którym możemy w prosty sposób zaaplikować ampułkę na skórę głowy. Trzeba pamiętać, aby zawartość ampułki wmasować w skórę głowy. 

Ampułki stosowałam co drugi dzień i zauważyłam, że:

-włosy stały się mocniejsze i znacznie mniej ich wypada

-poprawę krążenia skóry głowy

-włosy zyskały lekkiej objętości

-włosy od nasady wyglądają zdrowo, zyskały blask.

Ampułki zawierają kwas hialuronowy, aminokwasy keratynowe, kompleks witamin B5, B6, PP, ekstrakt z wanilii, mentol, olejki eteryczne z lawendy i rozmarynu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ