Baltic Home Spa tym razem do twarzy

 Hejka,

jakiś czas temu pisałam Wam o produktach Ziaja Baltic Home Spa do ciała. Dziś chciałam mam dla Was kilka słów o produktach tej serii do twarzy.

Serum przeciwzmarszczkowe do twarzy, szyi i dekoltu

Seum znajduje się w opakowaniu z pompką co zapewnia wygodniejszą i bardziej higieniczną aplikację.

Serum ma żelową lekką formułę, która dobrze się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Nie zostawia efektu lepkiej skóry.

Serum bardzo dobrze nawilża skórę i zauważyłam że po pewnym czasie używania go moja skóra stała się troszeczkę bardziej elastyczna. Skóra zostaje nawilżona na długi czas. Zostaje niesamowicie mięciutka w dotyku.

Myślę, że produkt jest całkiem wydajny. Fajnie, że ma dobry skład bo aż 98% składników to składniki pochodzenia naturalnego.


Lekki krem nawilżająco-liftingujący do twarzy

Krem mieści się w buteleczce z pompką co znacznie ułatwia jego aplikację. 

Krem ma lekką, kremową konsystencję, która super się rozprowadza i szybko się wchłania. Nie zostawia lepkiej, ani tłustej skóry. Nadaje się pod makijaż. Nie podrażnia, ani nie uczula.

Krem bardzo dobrze nawilża skórę twarzy na długi czas. Jestem bardzo zadowolona z tego, że zostawia skórę taką mięciutką i gładziutką w dotyku. 

Kolejnym plusem kremu jest jego delikatny, przyjemny zapach. Skład produktu jest również warty uwagi bo aż 95% składników ma naturalne pochodzenie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ