termoochrona włosów

 Hej,

używacie suszarki, lokówki bądź prostownicy? Jeśli tak to mam coś dla Was. :D

Thermo Shimmer - dwufazowy spray do włosów

Spray miałam możliwość testować dzięki faceandlook. Jest to Thermo Shimmer Artego.

Nowy znajdował się w tekturowym opakowaniu. W środku znalazłam buteleczkę z dwufazowym olejkiem zakręcaną zakrętką i był do niej dołączony atomizer, który również jest zabezpieczony skuwką.

Efekty sprayu widoczne są już po pierwszym użyciu: chroni włosy przed wysoką temperaturą i dodaje im blasku. Zauważyłam też że włosy mniej się puszą.

Produkt stosowałam na mokre włosy, ale można też nim spryskać suche włosy. Spray nie zostawia tłustych włosów.

Spray bardzo ładnie pachnie i zapach ten zostaje przez jakiś czas na włosach.

Jestem z niego bardzo zadowolona. Jest on bardzo wydajny i ma bardzo dobry skład. Zawiera ekstrakt z jęczmienia, ekstrakt z liści drzewa oliwnego i fotokompleks z zielonych orzechów włoskich.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ