Mocniejsze i mniej wypadające włosy z linią Delpos

 Cześć,

od wielu lat moim problem jest ciągłe wypadanie włosów. Stosowałam masę produktów które miały by temu zapobiec ale żaden w 100% mi nie pomógł. Ostatnio miałam szansę poznać linię dermo kosmetyków Delpos i po ich stosowaniu zauważyłam poprawę.

Szampon na wypadanie włosów

Szampon znajduje się w małej 200 ml buteleczce. Przez opakowanie nie widać ile produktu zostało jeszcze w środku. 

Szampon ma odpowiednią konsystencję, ani nie za rzadką, ani nie za gęstą. Produkt całkiem dobrze się pieni, nie ma problemu z jego spłukaniem. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy z wszelkich zanieczyszczeń nie podrażniając jej. 

Produkt ma dobry skład bo zawiera: ekstrakt z nagietka, ekstrakt z zielonej herbaty, mleczko pszczele, witaminę E, betainę, olejek z mięty pieprzowej. 

Szampon wzmocnił włosy od nasady, nie zauważyłam, żeby włosy się szybciej przetłuszczały, raczej zachowały standardową świeżość. Włosy zostały uniesione od nasady. 

Produkt jest bardzo wydajny, używam go od miesiąca i zużyłam dopiero 1/3 opakowania.

Maska do włosów

Maska mieści się w butelce o pojemności 200ml i zamykana jest na klik. Przez butelkę nie widać ile produktu zostało w środku. Nowa butelka była zapakowana w tekturowe pudełeczko. 

Maska ma odpowiednią średnio gęstą konsystencję, która dobrze rozprowadza się po włosach i nie spływa z nich. Nie ma też problemu później z jej spłukaniem. 

Maska bardzo dobrze nawilża włosy, wygładza je na całej długości. Zauważyłam, że dzięki niej moje na ogół niesforne plączące się włosy bez problemu się rozczesywały i stały się mniej łamliwe. Włosy zyskały połysk i wyglądają zdrowo, są one miękkie w dotyku i nie elektryzują się, ani nie puszą. 

Myślę, że produkt jest bardzo wydajny bo na moje włosy do pasa używam go od miesiąca i jeszcze ma ponad połowę opakowania. 

Skład maski jest dobry, zawiera m.in.: olejek jojoba, olejek z czarnuszki, keratynę roślinną, betainę, mocznik.

Płyn do skóry głowy

Płyn znajduje się w buteleczce o pojemności 150ml, ma ona rozpylacz zabezpieczony skuwką. Nowy płyn znajdował się w tekturowym pudełeczku.

Dzięki sprayowi aplikacja płynu jest banalna i przyjemna. Konsystencja produktu jest wodnista, wystarczy ją rozpylić i wmasować w skórę głowy. Zaleca się wetrzeć płyn w skórę głowy na noc a rano umyć włosy. Niestety rano nie mam czasu na mycie włosów dlatego aplikowałam żel rano, a wieczorem myłam włosy.

Płyn ma dobry skład, znajdziemy w nim: ekstrakt z kory chinowej, ekstrakt z żeń-szenia, kofeinę, ekstrakt z guarany, niacynamid, olejek z mięty pieprzowej, pantenol.

Zauważyłam, że włosy faktycznie mniej wypadały i pojawiło mi się mnóstwo nowych baby hair. Płyn wzmocnił włosy u nasady.

Produkt jest wydajny.

Więcej o produktach możecie się dowiedzieć na www.delpos.pl oraz www.instagram.com/delpos.polska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ