Ananasowy trening skóry z Ziaja

 Hejka,

lubicie owocowe świeże zapachy? Ja bardzo. Dzięki Ofeminin pierwszy raz testowałam kosmetyki o zapachu ananasa.


Lekki mus do ciała od Ziaja mieści się w dużej 160ml tubce zamykanej na zatrzask. Tubka jest miękka, zatrzask dobrze działa, przez opakowanie nie widać ile jeszcze produktu zostało w środku. Mus ma gęstą formułę musu, która pomimo swojej gęstości dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Produkt zostawia lepką skórę na moment. Podczas aplikacji jak i po unosi się słodki zapach ananasa. Zapach jest po prostu prześliczny. Mus daje dobre nawilżenie skóry, które jest długotrwałe. Skóra zostaje miękka w dotyku, produkt poprawił też jej elastyczność. Mus ma bardzo dobry skład - aż 90% składników to składniki pochodzenia naturalnego.

Peelengujący sorbet do ciała mieści się w żółtej tubce zamykanej na klik. Opakowanie ma 160ml. Sorbet jest drobnoziarnisty, ma w sobie peelengujące drobinki z łupin orzecha i krzemionki. Peeling jest bardzo delikatny więc myślę, że spokojnie można go używać nawet na co dzień. Ja go używałam właśnie co 1-2 dni. Sorbet dobrze się rozprowadza i nie ma problemu z jego spłukaniem. Produkt pozbywa się martwego naskórka i wygładza skórę. Sorbet jest z aktywnością substancji antycellulitowych, chociaż takiego działania antycelullitowego nie zauważyłam, ale może to dlatego, że za krótko go testuję. Sorbet jak już wspomniałam jest delikatny - nie podrażnia, ani nie wysusza skóry. Produkt ma dobry skład -aż 95% składników pochodzenia naturalnego.

Żel pod prysznic również mieści się w miękkiej żółtej tubce zamykanej na klik. Można myć nim ciało i włosy. Ja używałam go raczej do mycia ciała, do włosów użyłam raz i nie byłam z niego zadowolona. Owszem żel dobrze oczyścił włosy, ale były one potem suche, plączące się i elektryzujące się. Do ciała sprawdził się super, ma odpowiednią konsystencję która dobrze się pieni i spłukuje. Żel dobrze oczyścił skórę ciała z wszelkich zanieczyszczeń. Nie wysusza skóry. Podczas mycia unosi się świeży słodki zapach ananasa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ