Środki czystości od YOPE

 Hejka,

Dzięki polki.pl mam możliwość testowania środków czystości marki yope. Szczerze mówiąc nie widziałam wcześniej że ta firma ma produkty do czyszczenia. Marka kojarzyła mi się z kosmetykami. Do testów dostałam: 

-żel do czyszczenia toalet o zapachu limonki (jest sliczny)

-naturalny uniwersalny płyn antybakteryjny.

Gratis dostałam również krem do rąk.


Naturalny żel do czyszczenia toalet od YOPE ma zapach mięty i limonki, który jest intensywny ale przyjemny. Sam płyn jest bezbarwny. Płyn ma bardzo dobry skład, aż 98% składników jest pochodzenia naturalnego. Produkt bardzo dobrze czyści i nie tworzy zbędnego osadu. Opakowanie płynu to spora butelka, która jest poręczna i dobrze się nią dozuje płyn. Myślę, że produkt jest wydajny.

Uniwersalny płyn antybakteryjny ma zapachu rozmarynu i bergamotki, który jest delikatny i nie dusi. Płyn mieści się w sporej butelce ze spryskiwaczem. Produkt ma działanie czyszczące i antybakteryjne, dzięki niemu wyczyściłam prawie całe mieszkanie. Można nim czyścić różne powierzchnie. Płyn super poradził sobie z zanieczyszczeniami i bakteriami. Dodatkową zaletą płynu jest to, że można go stosować przy alergikach i dzieciach. Produkt ma naturalny skład- aż 99% składników pochodzenia naturalnego. Płyn jest mega wydajny - po dwukrotnym wysprzątaniu całego mieszkania, nawet nie widać żeby go cokolwiek ubyło.

Krem do rąk o zapachu rabarbaru i róży. Zapach kremu jest całkiem przyjemny i pozostaje przez jakiś czas na skórze. Krem mieści się w małej tubce, która jest odkręcana. Dla mnie nie jest to wygodne. Nowy krem był zamknięty w tekturowym pudełeczku. 
Konsystencja kremu jest lekka, krem bardzo dobrze się wchłania. Na dłoniach zostaje cienka, nietłusta warstwa.
Krem daje skórze ukojenie i doskonałe nawilżenie. Skóra zostaje nawilżona na długi czas. Krem zostawia skórę gładką w dotyku.
Produkt ma bardzo dobry naturalny skład -aż 98% składników pochodzenia naturalnego. 
Krem jest bardzo wydajny, na jedną aplikację zużywa się go małą kropkę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ