lepszy sen dzięki suplementom Novanoc

 Hej,

niestety ze względu na intensywny tryb życia towarzyszy mi ciągły stres. Mam stresującą pracę do tego dochodzą egzaminy na studiach i problemy osobiste. To wszystko sprawia, że czasem nie mogłam zasnąć. Mimo tego, że byłam bardzo zmęczona kręciłam się na łóżku 2-3 godziny zanim udało mi się zasnąć. Było to dla mnie bardzo męczące bo następnego dnia budziłam się bardzo niewyspana.




Niedawno poznałam suplement od Novanoc w tabletkach. Pół godziny przed pójściem spać brałam jedną tabletkę regularnie przez 16 dni i śpię o wiele lepiej. Szybko zasypiam, a mój sen jest głęboki. Nie budzę się już w nocy, ale budzę się wypoczęta rano. Wydaje mi się, że ten suplement uspokaja mnie w nocy. Potrójne tabletki wspomagają jakość snu bez efektu przyzwyczajenia. W ich składzie znajdziemy:

  • melatoninę - hormon produkowany przez organizm, który bierze udział w synchronizacji cyklu dobowego zegara biologicznego człowieka,
  • melisę i pozłotkę kaliformijską, które wspomagają nieprzerwany sen,
  • passiforę, która wspiera regenerujące działanie snu, dzięki czemu możemy się budzić rano wypoczęci.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ