Tanie i bardzo dobre produkty od Clavier.

 Hejka,

przez ostatni czas dzięki @ambasadorka_kosmetyczna mam przyjemność testować produkty do paznokci od @clavier_nails @clavier_official. W ramach testów otrzymałam:

- 2 lakiery hybrydowe ProHybrid i Luxury

- 3 pilniczki

- polerkę

- folię transferową.

Clavier to dla mnie nowa marka, ale zostanie ze mną na dłużej. Jestem zachwycona jej produktami. Swoje wrażenia zacznę może od lakierów.

Lakier hybrydowy Clavier ProHybrid




Lakier otrzymałam w kolorze 012 i jest to kolor takiego różu wpadającego jakby w fiolet. Ogólnie bardzo ładny. Idealny do jesiennych pazokciowych stylizacji, ale nie tylko. Buteleczka lakieru ma 7,5 ml.

Lakier ma wygodny pędzelek dzięki czemu dobrze się nim maluje paznokcie. Jego konsystencja jest średnio gęsta (jak dla mnie idealna - nie zalewa skórek, dobrze się rozprowadza, dobrze przywiera do paznokcia). Lakier ma bardzo dobre krycie - wystarczy go jedna warstwa, aby uzyskać różowy kolorek.

Lakier jest trwały - dwa tygodnie paznokcie się trzymały bez odchodzenia lakieru. Nie oszczędzałam jakoś paznokci w tym czasie, normalnie myłam naczynia, okna itp. Pewnie lakier trzymał by się dłużej, ale zawsze zdejmuję hybrydę po dwóch tygodniach. Co do zdjemowania lakieru, tu również nie było problemu - ładnie rozpuścił się w acetonie.

Jestem bardzo zaskoczona niską ceną lakieru. Produkt kosztuje tylko 14,90 zł, jak na taką jakość za lakier hybrydowy jest to niska cena. 

Lakier hybrydowy Clavier UV Gel Luxury



Ten lakier mieści się w 10 ml buteleczce. Otrzymałam go w kolorze 33. Jest to piękny błyszczący odcień. Można się nim bawić jako dodatek do stylizacji bądź pomalować nim wszystkie paznokcie. Jest bardzo dobrze napigmentowany. Ślicznie się mieni.

Lakier ma również wygodny pędzelek, który jest odpowiedniej wielkości. Lakier ma gęstą konsystencję i dobrze się nim maluje. Nie zalewa skórek. Aby uzyskać dobre krycie musiałam nałożyć go dwie warstwy. Co do trwałości to tu również po dwóch tygodniach zdjęłam pazokcie, a przez ten czas trzymały się dobrze bez żadnych odprysków. Nie było też żadnych problemów z jego zdjęciem.

Sprawdziłam cenę lakieru i jest również niska. Ze względu na gęstą konsystencję produkt jest wydajny.

Pilnik ,,łódka'' o gradacji 180/240 - jest ona sztywny, mocny i naprawdę porządnie wykonany. Dobrze się nim pracuje, jest poręczny. Pilnik bardzo dobrze spełnia swoje zadanie - super radzi sobie z piłownaniem paznokci i lakieru hybrydowego. Jest trwały - po wielu użyciach wygląda jak nowy.

Pilnik prosty o gradacji 80/80 - pilnik ma ostrą, gruboziarnistą powierzchnię. Jest on sztywny - w środku ma niebieski plastik, dzięki któremu pilnik jest twardszy. Pilnik dobrze sobie radzi ze zdzieraniem twardej powierzchni paznokcia. Jest on trwały - po kilkudziesięciu użyciach nie zniszczył się. 

Pilnik ,,banan" o gradacji 100/180 - czyli o średniej gradiacji. Jest on dwustronny. Pilnik jest sztywny i wygodny w użyciu. Produkt spełnia swoje zadanie - doskonale wyrównuje płytkę paznokcia. Jest trwały - po kilkunastu użcyciach nie strał się.

Polerka o gradacji 100/180 - jest ona w kolorze różowym, a wśrodku pomiędzy dwoma warstwami znajduje się biały plastik. Polerka jest bardzo poręczna. Jest miękka i gładko sunie po paznokciach. Bardzo dobrze poleruje, matuje i wyrównuje płytkę. Ma średnią grubość drobinek zdzierających. Po jej kilku użyciach trochę ją już zdarłam, więc jest średnio trwała.

Folia transferowa

Ta folia to mój największy hit! Nie maiałam wcześniej doczynienia z tego typu produktem więc nie wiedziałam za bardzo jak go używać. Czytałam na internecie o jakiś klejach itp. Nie wiedziałam jak się za nią zabrać. Ale wystarczyło ją przyłożyć do warstwy dygresyjej a potem utwradzić z topem i gotowe. Paznokcie nabrały innego wyglądu. Pięknie się błyszczą. Folie mają bardzo dobrą przyczepność.

Wszystkie produkty dostępne są w drogeriach internetowych:

Oficjalny sklep internetowy www.clavier.pl

Drogeria internetowa www.ekobieca.pl

Drogeria internetowa www.vica.pl

#ambasadorkakosmetyczna #clavier_official #claviernails #clavier #clavierki  #prohybrid #clavierluxury #clavierprohybrid

#nails2020 #polskiepaznokcie #pomyslnapaznokcie #paznokcienajesien #luxurynails#selfmanicure  #paznokcie #paznokciehybrydowe #hybryda #hybridnails #manicurehybrydowy  #hybrydy #mani #pazurki #pazurkihybrydowe #nailsinspiration #drogeriavica #ekobieca

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ