Świeże stopy nawet po całym dniu chodzenia - czy to możliwe?

Hej,

chociaż w obecnej sytuacji raczej nie zaleca się wychodzenia z domu to tak na przyszłość chciałam Wam opowiedzieć o produktach dzięki, którym nie musicie martwić się o przykry zapach stóp.

Avon Foot Works - Spray do stóp i obuwia z ochroną przeciw zapachową



Spray znam już kilka. Sama się dziwię, że dopiero teraz piszę o nim recenzję. Jest on bardzo przydatny szczególnie gdy noszę cięższe obuwie zimą czy to w okresie wiosna - jesień, ale i w lecie przy wysokich temperaturach. Chodząc cały dzień w butach nie sposób o nieświeży zapach stóp. Ale dzięki temu sprayowi nie trzeba się martwić, że wstyd będzie zdjąć buty.
Spray jest w małej poręcznej buteleczce z atomizerem. Jest wygodny w użyciu. Atomizer działa bez zarzutów.
Wystarczy popsikać stopy i obuwie i ruszać gdzie tylko nogi poniosą. Produkt daje uczucie chłodu i świeżości. Pomaga niwelować nieprzyjemny zapach.
Ja nie miałam jakiś większych problemów z potliwością nóg także nie wiem jak by się sprawdzał u takich osób.
Jedyną wadą jest to, że spray wysusza skórę stóp. Jeżeli chodzi o zapach to, ani mi się on podoba, ani mi się nie podoba. Jak dla mnie neutralny. Kwestia gustu.
Produkt jest dostępny w każdym katalogu avon. Nigdy nie widziałam go w cenie regularnej zazwyczaj kosztuje 6-11 zł. Także jest korzystny cenowo, bo choć buteleczka jest mała to bardzo wydajna.

ZALETY:
-opakowanie
-odświeża
-chłodzi
-można psikać stopy i obuwie
-niweluje nieprzyjemny zapach
-dostępny co katalog
-niska cena
-wydajny

WADY:
-wysusza skórę stóp

Avon Foot Works - Mentolowy puder do stóp i obuwia z ochroną


Wyruszając na dalsze piesze wędrówki, lub gdy po prostu jestem cały dzień na nogach lubię zapewnić sobie świeżość obuwia. Ten puder zdecydowanie go daje.
Puder jest w niewielkiej buteleczce na górze ma dziurki przez które sypie się puder. Dziurki są zabezpieczone bo przesuwa się je i są zamknięte. Widać to na dołączonym przeze mnie zdjęciu.
Wystarczy wsypać go trochę do adidasów i śmiało można udać się w górskie całodniowe wędrówki, a nogi są świeże. No ja akurat nie mam problemu z nad potliwością nóg, także nie mogę zapewnić, że takim osobom też pomoże.
Puder jest biały. Logiczne, że kiedy wsypiemy puder a potem założymy skarpetki to one również będą całe w pudrze. To akurat nie jest komfortowe. No ale coś za coś.
Niestety puder bardzo wysusza stopy. Jak akurat mam ogólnie suchą skórę stóp, ale o tym pudrze jest jak skała, dlatego jedna gwiazdka mniej.
Puder jest dostępny w każdym katalogu avon jest naprawdę korzystny cenowo. Kosztuje ok. 7- 13 zł. Nigdy nie widziałam go w regularnej cenie.
Puder jest mega wydajny. Wystarczy bardzo niewiele go wsypać do butów żeby działał. A mam wrażenie, że ta butelka mi się nie kończy. Już rok mam ją na pewno, a dosyć często z niej korzystam.

ZALETY:
-opakowanie
-zapobiega nieprzyjemnym zapachom
-dostępny w każdym katalogu avon
-cena
-mega wydajny

WADY:
-bardzo wysusza skórę stóp


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ