odżywka do paznokci BB Avon

Hej hej,
Często robię hybrydę, ale jak wiadomo nie wpływa ona korzystnie na paznokcie. Dlatego zawsze po zdjęciu hybrydy sięgam po odżywkę BB z avon. Odżywka ta nie dość, że ładnie się prezentuje na paznokciach to ma pozytywny wpływ na nie.
Obecnie posiadam 3 kolory: lilac love, tender dove i protecting periwinkle. Wszystkie 3 są bardzo ładne ,delikatne. Aby lakier pokrył płytkę nakładam 2 warstwy. Jestem pod wrażeniem trwałości lakieru - u mnie trzyma się zazwyczaj 1 - 1,5 tygodnia bez odpryskiwania.
Stosuję go bo ładnie wygląda, ale też odżywia moje paznokcie po zdjęciu hybrydy. Jak już wspomniałam bardzo często robię hybrydę i zawsze po jej zdjęciu stosuję lakier BB, dzięki czemu nie narzekam na zniszczone paznokcie. Myślę że odżywka jest dosyć wydajna. Jestem z niej bardzo zadowolona - użyłam już wiele buteleczek i z pewnością będe używać kolejnych.
Cena niska jak za taką jakość - często jest na promocji za 9,99 zł. Jest dostępny w każdym katalogu avon.

ZALETY:
-kolor
-trwałość
-odżywia
-cena
-dostępność

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ