Szminka i podkład Avon True Power Stay

Hejka kochani,
jakiś czas temu zakwalifikowałam się do programu Hot Noty avon i mam przyjemność testować matową szminkę w płynie ,,16 godzin" w odcieniu Resilent Red oraz podkład do twarzy ,,24 godziny" z serii Avon True Power Stay.




Zacznę od tego, że jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków. Nakładałam je przed wyjściem z domu ok. godziny 6.40, a ich efekt trwał do samego wieczora, kiedy to już zmywałam makijaż.

Podkład do twarzy ,,24 godziny"
-według mnie jego główną zaletą jest to, że nie ściera się i nie zostawia śladów na ubraniach,
-jest trwały - przetrwa cały dzień nawet kiedy padał deszcz, a nie wzięłam parasola podkład nie rozmazał się,
-matowy efekt utrzymuje się cały czas,
-kryje zgodnie z obietnicami producenta, nie zasycha za szybko dzięki czemu możemy dołożyć dodatkową warstwę tam gdzie tego potrzebujemy,
-ma lekką formułę dzięki czemu nawet nie czułam, że mam go na skórze,
-po demakijażu nie wystąpiły u mnie żadne podrażnienia.

Matowa szminka w płynie ,,16 godzin"
-najwytrzymalsza szminka jakiej kiedykolwiek używałam - nie odbija się na kubkach, po jedzeniu praktycznie nienaruszona, nie rozmazuje się, nie spływa,
-trwała - nie wymaga poprawek w ciągu dnia,
-lekka - nie czuć jej na ustach.


Warto kupić oba produkty. Szminka kosztuje ok. 25 zł, a podkład ok. 40 zł.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odświeżona cera z Iwostin

OMO z serią Only Bio

Lśniące i odżywione włosy z Vitanativ